Sunday, June 27, 2010

ampun segalanya Ya Allah..

Ya Allah, ampunkanlah segala dosa2 ku...tidak pernah terlintas di sanubariku untuk ku hadapi dugaan yang teramat besar dariMu..telah aku cuba sedaya upaya untuk kuatkan diri dan semangatku, namun aku rasa tewas..Kau bangkitkanlah kembali semangatku yang telah hilang...

pengorbanan demi pengorbanan telah aku lakukan namun belum dapat membuka mata hatinya...atau mungkin aku memang perlu berhenti di sini.....atau perlukah aku terus bersabar sehingga ke akhir hayatku...dapatkah aku bertahan...Ya Allah...betapa sakit dan deritanya.....

keluargaku...aku sayangkan keluargaku...jangan paksa aku pilih antara satu kerana aku mahu semuanya bersatu menjadi satu....Ya Allah...satukanlah kami...perit sungguh ku rasakan...pujuk rayuku tidak pernah dipedulikan...hanya padaMu aku mampu memohon agar diberikan aku jalan keluar dari kesulitan ini...

1 comment:

RinnAzrinah said...

nape ti??... mcm da makin kronik bunyi nye