Thursday, March 4, 2010

TAik Idung saper nie???

tajuk entri yang agak kotor tapi boleh membuatkan aku pecah perut...macam2 topik aku n the geng bualkan ari nie...tapi yang paling best citer dari kak wani....

citer kak wani nie masa di zaman persekolahan dia dulu....almaklumlah, masa tu kan budak2 tengah meningkat remaja, suka la ngan gosip2 artis sampaikan tak pernah ketinggalan beli majalah URTV......tapi aku dulu x der la minat sangat, kalo ader orang beli aku baca la...tapi aku tak pernah beli......haha...

nak dijadikan cerita, kak wani ngan budak2 kelas dia ni tengah duk bergosip sambil-sambil baca URTV....tuan punya majalah duk duk di bahagian tengah la...dia tukang pegang majalah tu....tengah duk bergelak sakan tu...tiba2....tup....terjatuh sesuatu kat atas majalah tu.....masing2 berpandangan sesama sendiri...masing2 duk gesel2 idung pastu duk "tanya taik idung saper nie??".....dah x tahan nak tergelak, ader la yang mengaku....rupa2 nya taik idung empunya majalah tu yang jatuh segumpal kat situ....

mengikut citer kak wani, budak tu memang cun giler la kat skolah tu, tapi tak sangka la pulak smpai jatuh tergolek taik idung sebab tak sempat nak korek.....wakaakakaka.....dia siap pesan lak tu, jangan citer ngan orang lain......

bukan niat nak gelakkan dia, tapi moralnya...jagalah kebersihan diri...jangan duk touch up muka jer...yg dalam2 tu pun kena servis gak......kakakakaka.....

No comments: