Sunday, February 21, 2010

marah @ biarkan @ pendamkan ajer ???

aku tak pasti samaada aku perlu marah dengan perbuatannya atau biarkan saja dia dengan perbuatannya atau pendamkan sajer perasaan aku...
kenapa perlu aku yang menghadapinya? dimana silapnya aku sehingga hari ini aku masih begini....melayan perasaan yang tidak pernah tenteram.....
tak pernah memahami kehendakku...tak pernah tahu apa yang tidak aku tak suka dia lakukan....
korban hati dan perasaanku tak mungkin terbalas.....kutelan pahit kehidupan...
cemburu dengan insan yg mengecapi bahagia namun aku tetap berpasrah....
di saat ini, hatiku remuk...kecewa....

3 comments:

pu3mawar said...

salam dik...
nape nie...? ada yang perlu dikongsi dgn akak..?
msg-msg la... mana tau dpt mengurangkan beban..

RinnAzrinah said...

nape ti???... citer laaa kalo rase x mampu nak tahan sorang2....

tuty said...

cam biasa la k.nurul...rinn...sama cam dulu2 gak...