Wednesday, August 12, 2009

berdua denganmu....

dah lama x update blog...bkn x der citer, ader...tapi x bkesempatan coz minggu ni ngan minggu lepas asyik cuti jer..mcm2 hal, balik kampung la....cuti jaga ank la....

mmm...minggu ni jugak la aku dtinggalkan berdua dengan baby...hubby aku lagi skali blk kampung coz family dia nk g UTM,konvo adik ipar aku n hubbynyer..

tido berdua jer la aku mlm ni dan 7 hari berikutnya...uwaaaa....takut gak walaupun ada jiran sekeliling tapi tabahkan ati jer la...bkn x besa coz dulu masa pegnen pun aku duk sorang jer...tapi yang susahnya kalo aku nak ke mana2...nk bawak si kecik tu bukan main ssh...dia meraung2 kalo aku letakkan dlm baby seat...nk mintak tulun saper ek??

mcm mn la aku nk hadapi hari tanpa hubby selama seminggu..mmg x berasap la dapur aku coz si kecik tu mmg x leh tgk aku duk dapur...mula la dia pun nk nolong...nolong sepahkan barang2 dapur...

*citer2 yang sebelum ni,nanti aku hupdet len kali...mls nk menaip

No comments: