Wednesday, September 9, 2009

Misteri Di Pagi Rabu

Kul 7.30 aku sampai opis, Kak Ros cleaner tegur aku..."baru sampai ker? "...aku jawab "ha'ah"
pastu dia cakap " abis, saper yang datang tadi? ke nko keluar pastu masuk balik?"......." tak la, saya baru sampai ni "...selamba aku menjawab...

Kak Ros pun terpinga2...." tapi akak nampak nko masuk tadi ".... meremang bulu roma aku.....
" biar betul kak!".......aku dah nebes ni... " betul...akak nampak nko lalu tadi. ker.. akak nampak saper? tapi memang ghuper nko"..jawab Kak Ros dengan confidentnyer...."ish, takut saya kak"...kata aku sambil berlalu meninggalkan Kak Ros yang masih dalam kebingungan...

aku tengok gak punch card kot2 dah ader yang mengetipnya....eeii..seram jugak aku dibuatnya....jangan pulak ader yg menyerupai aku kat opis ni....mintak dijauhkan dari benda2 sebegini....

No comments: