Wednesday, September 9, 2009

Raser nak Marah ker nak Gelak??

tak tau nak kater...hmmm...ader lagi orang tak puas ati ngan aku...naper yer? aku tak pernah nak kacau hidup orang, tak pernah nak kacau kerja orang......biler member bagitau aku, ader sorang makhluk ni tak puas ati ngan aku, aku raser nak marah pun ader, raser nak tergelak ngan ketawa guling2 pun ader....

ader ker patut, kitaorang samer2 dapat 2 tugas, tapi dihasutnya member aku ni supaya buat 1 tugasan jer....yang lagi satu tu dia suruh pass kat aku..macam aku x der keje...gilo ko weh??? mung tak napok ko kijo aku ni melambok lagi atah mejo ni!!!!!!nok suruh aku ngamok sini ko???

agaknya dia tak puas hati sebab dia tak diberi tugasan yang aku ngan member aku pegang ni kot.... x per la, sib baik la member aku ni jenis yang tak makan hasutan....aper2 hal, aku kesian ngan orang yang jenis suka dengki mendengki ni...lambat laun Tuhan akan tunjuk jugak...

3 comments:

RinnAzrinah said...

sape plak tuh ti????......
kite kalo bleh nak tlg meringankn beban awk lg....
tp, kite mmg ade bantu zizi laaa utk pemeriksaan coz dia x cukup tgn nak lyn jcs tuh.....

tuty said...

ti pun ader gak tlg zizi psl jcs tu...tapi ader gak org nk srh ti buat terus jcs tu...dah la keje yg ader ni pun melambak...

pu3mawar said...

herm... akak tolong key in pa2/98 ajer.... camner tuh...