Monday, February 15, 2010

penat gilos....

balik jar dari Dungun terus singgah umah mil kat P.Puteh...huh penat weh walaupun aku x drive....walaupun aku tido jer spanjang perjalanan, seluruh badan aku raser sengal2.....

banyak giler pakaian yang nak dibasuh...x sempat...rasanya nak landing lagi nie...QiQi.!!! tolong mummy....help!help!.....penatnya...angkut barang kuar dari kete pun rasanya macam nak rebah.....sib baik malam boleh la rehat skit...QiQi pun tido agak awal skit walaupun lepas tu dia bangun nak ajak aku main lagi...huhu...melayan la lagi kerenah anak dara aku yang sorang nie....mummy da x larat nie sayang...sib baik mummy da lepas layan fb tadi..

sib baik dalam kul 12 malam, my sil balik dari Kota Bharu sanggup melayan dak kechik tu....sambil borak2 ngn diorang mata aku nie da x leh nak ditahan lagi dari terus tertutup....apa lagi tido la....lalalala.....QiQi pun cepat jer terlena balik...

hubby aku!! tok sah citer la...kalo belum kul 2 pagi, dia takkan berganjak melayan game kat fb...huh..malas aku nk layan....biaq pi la dia ngan dunia fb nya...

No comments: