Thursday, July 9, 2009

Kursus Induksi ( Part 1 )

Setelah perbincangan demi perbincangan dilakukan antara aku dan hubby, kami telah bersetuju untuk tinggalkan Faqihah kat kampung..hari aku nak bertolak ke Batu Pahat tu, mak aku pun sampai dari kampung untuk mengambil cucu kesayangannya...seronok la dia boleh jaga cucu...
Pagi semasa aku nak bertolak tu, tiba la saat2 yang membuatkan aku menitiskan air mata kerana terpaksa berjauhan dari baby dan hubby kesayangan..11 hari tu..aku tengok kelopak mata hubby aku juga bergenangan air mata..x sangka aku, dia pun sedih jugak..yer la, nanti dia keseorangan la kat umah..
Mulanya aku bercadang untuk ke Batu Pahat berseorangan, tapi pagi tu Azizi ader call aku, katernya Tina,Ammar n Nizam nk kumpul kat Subang dulu...aku pun ubah fikiran, nak konvoi ngn diaorang gak la..
Kitaorang bertolak dari Subang kul 9 pagi, berhenti kat R&R Seremban coz Kak Dah tunggu kat situ untuk gi kenduri umah Baei kt Muar..sampai Muar dalam kul 12 lebih, terus isi perut yang kelaparan..tak sempat tunggu pengantin coz kitaorang kena lapor diri kul 2.30 petang...
Sampai kat ADTEC Batu Pahat dalam kul 2 lebih, terus lapor diri dan diarah berkumpul di dewan..penat giler tu..sampai jer terus start program...
Ha...kat sini la terjadinya moment yang paling aku tak sangka..nanti sambung la ek..dah lenguh tangan menaip ni..

1 comment:

RinnAzrinah said...

alamak... ti, nak tau gak ape moment tuh...