Sunday, January 1, 2017

Selamat Tahun Baru 2017






Assalamualaikum... selamat menyambut tahun baru 2017.. hahaha agaknya akak ni jenis yang update blog 2 tahun sekali. Last update 2015 n now dah 2017. Tiba-tiba datang balik mood nak update blog. Semangat tengah berkobar-kobar, almaklumlah baru masuk tahun baru kan, hari baru, ahad pulak tu permulaannya... memang otak tengah fresh betul la.

Untuk tahun ni tak der nak tetapkan azam apa2, cuma mengharapkan sesuatu yang baik untuk diri ini dan keluarga. Semoga keluargaku beroleh keberkatan di dunia dan akhirat, semoga ditetapkan iman agar sentiasa dapat beribadat kepadaNya dan dihindari dari segala keburukan di dunia yang penuh dugaan ini.

Cuma nak khabarkan, tahun 2016 akak tak tulis blog.. bulan Mei akak dianugerahkan seorang cahaya mata lagi.. baby boy.. nanti2 akak #tb kan pasal tu yer.. hari ni nak ambik mood New Year, harap2 bertahanlah kerajinan akak untuk terus menulis blog ni sebagai kenang-kenangan. Di tahun baru ni pun akak nak doakan orang2 yang akak sayangi dan sahabat2 disekeliling akak agar diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan... aamiin...


No comments: