Thursday, June 4, 2009

Buah Hati Kesayanganku - Part 2

Sambung kat sini yer....
Aku berpantang kat kampung selama 2 bulan ( kelik Klate la ambo ).. Mama yang jaga aku bagai menatang minyak yang penuh masa berpantang tu ( tengok, besar betul pengorbanan ibu kan )..abis jer pantang, aku decide nak bawa terus anak aku balik KL tapi niat ku itu terhalang oleh desakan Mama yang tidak membenarkan cucunya dibawa pulang..( bukan aper..masa tu ada satu berita pasal baby yang ditinggalkan kat nursery, mati coz tersedak susu...tu yang dia risau coz aku nak kena tinggalkan baby kat nursery )...

Dengan hati yang berat dan luluh dan demi menjaga hati Mama, ku tinggalkan baby kesayanganku untuk dijaga oleh Mama...huhuhu...

Bila dah balik KL, tiap2 hari tak kira siang @ malam aku duk menangis duk teringat kat baby..maklumlah, terpaksa berjauhan di ufuk Timur sana..nasib baik la hubby selalu menangkan hatiku yang gundah gulana ni...

Tak tahan rasanya berjauhan dari anak walaupun sesaat..hatiku meronta-ronta nak balik kampung ambik baby aku tapi hubby suruh aku sabar dulu sementara baby dah kuat sikit..Ya Allah..........rinduuuuuuu sangat kat Faqihah...

1 comment:

RinnAzrinah said...

ingatkn sape td... tgk gambo baby comel tuh.... ati ghupenyerr.... teruskn laaaa blogging erk.....