Thursday, June 18, 2009

Kursus Pengurusan Perkhidmatan

Dah lama x update blog...x berkesempatan coz byk tul urusan yg perlu diselesaikan. Semalam kena hadir kursus pengurusan perkhidmatan..ngantuk x yah citer la..terangguk2 aku kt dlm bilik tu..kursus pulak dalam bilik mesyuarat!! kih kih kih..dah la padat, nk keluar masuk pun susah..aper la orang negeri..len kali kalo nak buat kursus, buat la kat Genting ker..hehehe..blh la hilangkan tension skit..
Tapi dalam ngantuk2 tu pun, masuk la jugak skit ilmu dalam kepala otak aku ni..kalo nk faham semua aku rasa 2,3 hari kursus pun blm tentu dapat tangkap semua...sib baik la exam perkhidmatan yang aku ambik bulan Februari lepas dah lulus..alhamdulillah..syukur...
Pergi exam ari tu pun aku tak baca aper2..tak sempat nak tengok pun buku...cuma gunakan ilmu di dada jer la untuk jawab soalan tu..terer gak ler kiranya aku..hehehe..

2 comments:

pu3mawar said...

hehehhehe... kalau kursus kat genting akak join... setakat kat bilik mesyuarat... kim salam aje la...

RinnAzrinah said...

hehehehee...... den golak jo... den kursus kat putrajaya on that day.... huhu