Wednesday, June 24, 2009

Kursus Induksi KSM ( 27/06/09 - 07/07/09 )

Lepas lunch tadi aku terima fax dari KSM yang memaklumkan "kewajiban" aku untuk menghadirkan diri ke kursus Induksi yang akan diadakan di ADTEC Batu Pahat, Johor ( jauh tu ).... Ader citer yang best dan yang x best nyer kena p kursus ni...huhuhu...

Nak citer yang best dulu la...
Syoknyer coz boleh jumpa ngan member2 lama maser kursus orientasi KSM dulu...boleh citer panjang ngan diaorang coz masing2 posting kat Terengganu, N. Sembilan, Melaka dll.. lagi satu lepas dah kursus ni, dah lengkap la syarat2 untuk pengesahan jawatan aku...hehehe.. Kat cawangan aku nie yang terlibat ngan kursus cuma aku ngan member sorang...kesian dia, dah la baru kawin..kena pulak tinggalkan bini..alamatnya tido mlm x der bantal peluk la..kih kih kih.. Yang melucukan, biler member aku yang sorang ni dapat jer surat tu, dia x der la baca betul2..kononnya happy la dapat g induksi coz lambat lagi, rupa2nya dia x terpandang tarikh tu 26/06/09..Sabtu ni la...ada lagi 2 hari untuk dia "bermesra" ngan isteri... bila aku cakap kat dia terus dia kelam kabut...kesian..ish! ish! ish!..

Citer yang x best pulak...
Macam mana ngan baby aku?? Saper nak tolong jaga?? Alahai... Hubby aku bukannya reti sangat nak jaga baby ni...kelam kabut jugak aku dibuatnya..Kalo aku suruh hubby pun gerenti dia surrender...Nak suruh babysitter?? nanti aper kater dia pulak...poning palo den ni... 2 minggu nyer kursus tu... Mak aku pulak dah balik kampung, nak suruh dia datang sini pun tak boleh coz dia pun tengah sibuk duk uruskan kemasukan adik aku ke politek... Macam mana ni... huargh.... tulun! tulun!
Cian sayang mummy nak kena tinggal ek..bucuk2 jangan nakal2 ek..nanti mummy fikirkan macam mana nak selesaikan problem ni..

2 comments:

pu3mawar said...

cian budak yg kena tggl bini tu ek....

RinnAzrinah said...

slamat berkursus... jgn lupe bwk bende yg bleh tampar lalat tuh erk....