Tuesday, June 23, 2009

Gaji! Oh Gaji!

Hari ni aku menghitung hari..ada lagi 2 hari gaji akan masuk..aku rasa bagaikan 2 bulan..
arghhh...lambatnya..aku dah betul2 kering ni..makan pun kena catu sekarang ni tapi yang paling penting baby aku tak kebuluran la..
Hari ni pulak sib baik la pejabat negeri ader buat makan2...makan pree la aku..hehehe.. Allah tu Maha Kaya dan Mengetahui di mana hamba-hambaNya yang dalam kesusahan maka diturunkan rezeki dan nikmat untuk dikecapi bersama. Syukur Alhamdulillah...
Bila dah dapat gaji nanti kena pandai2 la berjimat nak lagi orang macam aku ni yang berpendapatan tak seberapa..den tak kayo!!!..cukup makan ngan pakai la..
Rasanya kalo bukan sebab accident itu hari, kewangan kitaorang tak la seteruk ni..tapi aku menerima takdir dan ketentuan dariNya yang Maha Kuasa. Mungkin sekarang Dia sedang menguji kami sekeluarga dan suatu hari nanti aku amat berharap agar kami sekeluarga akan dilimpahkan rahmat dariNya...Amin..

No comments: